beta

Parannuksia yksiköiden liikkumiseen

kirjoittanut @Azhrak
Frost Giant esittelee videolla uusia kehitysaskeleita, kun yksiköiden liikkuminen ja törmääminen toisiinsa ja ympäristöön on nyt huomattavasti sulavampaa kuin ennen.

Kolmas beta-testausvaihe päättyi 22. toukokuuta, ja pelin kehitys sen kun kiihtyy ennen loppuvuoden julkaisua. Pelinkehittäjä Frost Giant Studios julkaisi pelin virallisilla sivuilla testauvaiheen jälkeen 23. toukokuuta päivityksen, jossa ohjelmoija Jason Rupert esittelee parannuksia yksiköiden liikkumiseen. RTS-peleissä aiheesta puhutaan yleensä termillä pathing.

Stormgate käyttää alustallaan Frost Giantin kehittämää ja lanseeraamaa menetelmää nimeltään SnowPlay, jonka luvataan parantavan pelin responsiivisuutta. Päivityksessä esitellään, miten yksiköiden pathing on nyt parantunut, kun suuri määrä yksiköitä vaikuttaa ja törmää toinen toisiinsa. Erityisesti nämä törmäykset ovat nyt sulavampia, kun yksiköt joutuvat kiertämään kulman tai toisia yksiöitä päästäkseen maaliinsa.

Katso videolta liikkuvuuden parannukset

Yksiköt kiertävät kulman tehokkaammin

corner-pathing.png

Yksiköt osaavat saartaa vastustajan yksiköt paremmin

surround-improvements.png

Suuret yksiköt pystyvät puskemaan pienempien läpi

push-priority-improvements.png

Frost Giantin videoita löytyy lisää heidän YouTube-kanavaltaan @FrostGiantStudios.